Om ni nån gång spelat det där gamla Sune i fjällen-spelet och klarat en bana och Sune utbrister detta: YES YES YES YES YES!

Nytt datum för när Jurassic Park 3D går upp på Sveriges biografer: 5:e juni!!!
På morgonen kommer jag skriva tenta så det ska bli trevligt med en efterlängtad biokväll (hålla tummar, korsa fingrar, be till Gud osv att datumet kvarstår) efter det. 
 
 
Nu ska jag fira med ett glädjeskutt.

Postat av: Eve

Så glad för din skull! :D

2013-05-09 @ 16:11:20
URL: http://enoughspace.blogg.se
Postat av: Emma

Hej!

Jag heter Emma och jobbar med ett projekt på produktionsbolaget Jarowskij, där vi just nu söker par som är gravida för första gången. Jag hittade i min research din blogg. Om detta låter intressant är du välkommen att mejla mig, så berättar jag mer.

Emma

2013-05-10 @ 09:18:27

Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0