Lite graviditetskilosnack - v.25

Jag har inte vägt mig sen graviditetsvecka 8 och har sedan dess haft lite...ja, ångest över att behöva gå upp på vågen igen. Men imorse gjorde jag det. Till min förvåning ligger jag (enligt viktkalkylatorn på blimamma.se) typ helt normalt på viktkurvan! Hallelujah!
 
Min vikt är: 76,9 kg
"En lämplig vikt för dig i vecka 25 är: 75,9-77,2 kg"
 

Nu måste jag gå och äta nått...

 


Postat av: Johanna

Hej,

Jag håller på att göra en undersökning för att ta reda hur gravida ser på träningskläder och utbudet av träningskläder för en växande mage. Hittade till din blogg genom att söka på olika gravidbloggar, eftersom gravida kvinnor och nyblivna mammor är målgruppen. Menar inte att spamma eller så, men behöver verkligen din hjälp!

Det skulle uppskattas så enormt om du ville ta dig tid att svara på formuläret. Tar bara max 2 min eftersom det är 9 "klickfrågor". :-)

Här är länken: https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3xhtcSPeZxoFa6x
Sista dagen att svara är imorgon innan kl. 12.00!

Trevlig kväll & tack i förskott :-)
Mvh,
Johanna


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0