Jag är tillbaka så att säga

Nu när vintern snart övergår till bättre tider, alltså varmare, kände jag att det var dags för mig att börja blogga igen. Hösten och vintern bestod av heltidspraktik på Liljevalchs konsthall vilket inkluderade 3-4 timmars pendlande morgon och kväll. I och med detta kände jag att jag inte hade tillräckligt mycket ork för att göra något som att blogga. Eller leva ett liv. För att sammanfatta praktiken i alla fall: Rolig och givande. Helt klart det bästa med min utbildning!
 
Det som har hänt sedan årets inträde är att jag har en termin kvar till min examen och spenderar den med Historia A och en växande krabat i magen! Sen fick jag mitt första syskonbarn i januari. Just det ja, jag gifte migockså. Inte på papper dock men inför Gud. Och jag är inte ens religiös.
 
 
Det tråkiga med detta uppehållet är att jag upptäckt att jag inte har några läsare kvar. Hoppas det blir ändring på det!
 
 

Postat av: elin stridh

ahha men JAAA :D

2013-03-05 @ 21:01:01
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Evelina

*gillar*

2013-03-12 @ 11:35:12
URL: http://enoughspace.blogg.se

Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0