Baksmällan III: en liten film om manlig vänskap och att ännu en gång lösa alla problem utan Doug

 
Vi har sett det förr. Men den här gången utan bakfyllan. Av en till anledning missar Doug ännu en gång ett äventyr att lösa problem tillsammans med Stu, Phil och sist men inte minst, Alan. I första filmen fick Doug medverka i  ungefär 10 % av filmen och i den andra filmen var han bara tråkig och befann sig på annat håll... Fast jag inte förstår grejen med att peta ut Doug i varje film ska jag försöka mig på att betygsätta den i alla fall.
 
Skådespelarinsats: Zach Galifianakis (Alan) - mycket bra (ha ingen lust att betygsätta någon av de andra skådespelarna, då den enda anledningen till jag ens har sett filmerna har varit på grund av Zach Galifianakis)
Storyn: Även om en bakfylla inte fick så stor plats i filmen, funkade storyn på ett sätt. Fast mest eftersom att det här var ett slags avslut på filmerna - ganska bra
Djurprestationer: Fin giraff, arga hundar, galna tuppar. Kändes inte trovärdiga i sina rollprestationer - okej
 
Jag antar att Baksmällan III får betyg 2 på upptummande tanter-skalan.


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0