Man of Steel - en liten 3D-film som passar bra att se i bekväma stolar, med mugghållare och en Knattemeny.

 
 
Just det, ja. Jag såg ju den nya Superman-filmen i helgen, Man of Steel. Ingen sensation direkt. Men det var länge sen jag satt i sådana sköna biostolar. Filmen var ganska underhållande men samtidigt lite tråkig. Ett plus för att man fick mugghållare vid stolen också. Och att det var så lite folk att vi satt ensamma på hela raden var rätt sjysst. Jag provade dessutom Knattemenyn, popcornmenyn för barn. Perfekt. Tillbaka till själva filmen då. Stålmannen var ju rätt snygg i skägg så varför skulle han raka av sig det bara för att han blev Stålmannen? Det där skägget var ju faktiskt en stor anledning till att jag och min vän bestämde oss för att se filmen...
 
Bioupplevelsen var ju rätt bra ändå (med tanke på bekväma biostolar, mugghållare, perfekt storlek på tilltugg och bristen på folk i salongen) så jag skulle kunna ge betyget 3 av 5. Men om jag ska bortse från det jag nämnde ovan som egentligen inte har med själva filmen att göra (tyvärr) får filmen till slut betyget 2 av 5 på upptummande tanter-skalan.
 
 


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0