En humanist på Ekonomikum

Idag var jag på en stor föreläsning av professorn Shaker Zahra som föreläste om "Social entrepreneurship". Jag och min kompanjon Evelina kände som under alla andra föreläsningar vi har haft i kursen Entrepreneurship att oj, vad vi inte riktigt hör hemma här bland ekonomer och annat folk av det slaget. Jag längtar till den här kursen tar slut och jag får börja praktisera på Liljevachs. Så jävla mycket. Efteråt krävdes en fikastund på två timmar för att ta igen sig efter den här föreläsningen. Och imorgon väntar en till föreläsning i samma stuk. Så nu tillåter jag mig själv att äta lite godis.
 
Det positiva jag har att säga om dagens föreläsning är dock att Prof. Zahra verkar vara en hygglo man och jag skrattade mer än en gång åt hans företagsekonomiska skämt. 
 


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0