Hata är ett starkt ord men...

det finns faktiskt saker jag känner ett visst hat emot. Här kommer därför en så kallad spontan hatlista på några saker jag känner lite avsmak för:
  1. Vuxenpoäng. När en vuxen människa använder uttrycket vuxenpoäng är något fel. Du som vuxen ska steka fiskpinnar och handla onödigt vit och stel soffa på IKEA utan att leka "Vem som kan tjäna mest vuxenpoäng"!
  2. Josefin Crafoord. Ingen sak direkt... Ärligt talat så undrar jag om hon förstår någonting överhuvudtaget. "Blablablabla, va?". När hon tog över PP3 i två veckor, mådde jag psykiskt dåligt under de två veckorna mellan kl 10-12. Konstigt.
  3. Risifrutti. Vad är det? Är det typ kall gröt fast ändå inte? Och med typ sylt fast ändå inte...?


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0