preparerar

Hemtentan blev inskickad igår (ett helt jävla dygn innan deadline) så idag sov jag igenom snoozningen fram tills klockan 12. Under min frukost/lunch har jag börjat planera min framtid. Eller vad jag ska göra i höst rättare sagt. Om jag fortsätter att känna mig motiverad kommer jag förmodligen läsa verktygskurser som man ska läsa inom programmet. Jag har ingen koll på hur många verktygskurser man egentligen ska läsa men än så länge verkar bara tre av dem som mest intressanta: Projektledning och projektplanering, Informationssökning i arkiv och bibliotek och Entreprenörskap.

Nu har jag tänkt på framtiden nog för idag. Nu ska jag fundera på om jag ska simma eller inte. Jag känner för att simma men inte att trängas bland sjukpensionärerna i simbanan. Vilket dilemma.

Postat av: Eve

Ja, läs verktygskurser med mig i höst! :D

2012-03-18 @ 19:13:44
URL: http://enoughspace.blogg.se/
Postat av: Eve

Man ska läsa 4 verktygskurser, eller 3 om man ska gå praktik. Som jag har fattat det så kan man hoppa av en av kurserna ifall man skulle få en praktikplats, så det är väl lika bra att söka 4 på en gång.



Kurserna är ju på halvfart, så man läser 2 kurser i period 1 och 2 kurser i period 2. Det står på listan Inger skickade vilken period kurserna ges, så det är bara att pussla ihop! :)

2012-03-21 @ 09:51:57
URL: http://enoughspace.blogg.se/

Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0