Lördag

och jag har bara legat i soffan hela dagen, ätit choklad och spelat Draw Something. Det var allt jag orkade idag eftersom jag typ borde vara sjuk men inte är det. Någonting i min hals har nämligen svällt upp som om jag hade halsfluss men jag har inga andra sjukdomssymtom som visar på det. Min sambo har likadant men han är normal och känner sig faktiskt lite förkyld! 

Nu ska jag äta McFeast fan. Orkar inte laga mat. Sen ska jag äta en ny helgfavorit hos mig: glass med värmda hallon, chokladsås och kolasås.


Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Nu är vinnarna av kaktävlingen utsedda och publicerade i bloggen. Samtidigt har jag dragit igång ytterligare en tävling! Och under dagen kickar jag igång en makeuptävling med TRE vinnare!

2012-03-19 @ 13:56:15
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0