Nu vill man ju bara gräva ned sig och få vara lite deprimerad i fred

Jag kommer inte att bli godkänd på min C-uppsats och försöker med några dagar kvar att ändå ändra och skriva klart den. Jag kommer annars inte få nått betyg i Konstvetenskap C. Då kommer jag inte få några pengar från CSN och kommer väl bli återbetalningsskyldig om några veckor. Jag är sämst just nu!
Men allt ordnar sig någon gång. Men just nu vill jag bara gräva ned mig från allt det här. Jag längar tills jag slipper bryta ihop så fort någon frågar hur jag mår. Jag sa till min sambo att han inte får fråga hela tiden hur det är med mig. Då blir det ju bara gråtfest och 24/7-hjärtklappningen sätter sig i halsen. Som sagt, det är inte kul att vara mig just nu.

Men för att tänka positivt:
  • De finns de som har det värre. Eller mycket värre.
  • Om jag inte klarar uppsatsen den här terminen kan jag säkert få göra om den nästa termin.
  • När man väntar på nått gott, då är det bara härligt. Någon gång i framtiden är det här över även om vägen dit blir skamsen och ångestfylld.

Postat av: Lina

Hej. Jag har letat omkring efter någon som bloggar och som går Kandidatprogram i kulturentreprenörskap. Och så hittade jag dig! Jag funderar själv på det, men är osäker på lite saker. Innan jag kastar iväg mina frågor så måste jag självklart fråga om du har lust, tid och vill svara på lite frågor? Det skulle vara så otroligt skönt och bra att prata med någon som faktiskt går den linjen som man funderar över.



Och på tal om C-uppsatsen så önskar jag dig all lycka till. Om du vill svara, så gör de via min mail.



Mvh, Lina :)

2012-01-17 @ 15:44:29
Postat av: Lina

Hej. Jag har letat omkring efter någon som bloggar och som går Kandidatprogram i kulturentreprenörskap. Och så hittade jag dig! Jag funderar själv på det, men är osäker på lite saker. Innan jag kastar iväg mina frågor så måste jag självklart fråga om du har lust, tid och vill svara på lite frågor? Det skulle vara så otroligt skönt och bra att prata med någon som faktiskt går den linjen som man funderar över.



Och på tal om C-uppsatsen så önskar jag dig all lycka till. Om du vill svara, så gör de via min mail.



Mvh, Lina :)

2012-01-17 @ 15:45:15
Postat av: Eve

Sussi, tror verkligen inte att du kommer bli underkänd! Jag har ju läst uppsatsen nu, och jag tror att risken för ett U är liten. Uppsatsångesten är förjävlig, men om bara några dagar är skiten över! :D

2012-01-20 @ 00:59:28
URL: http://enoughspace.blogg.se/

Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0