Söndag

En dag som denna kan jag skryta med att jag inte har varit bakfull sedan augusti förra året.




Men det var inte det jag skulle skriva om. Igår var det en kväll i min totala ensamhet. Okej, inte så tragiskt men jag ville helt enkelt inte följa med på fest och blev då lämnad ensam hemma. Precis som förra fredagen då jag var ensam på kvällen tog jag även igår tillfället i akt och tittade på filmer jag ville se och äta sånt som jag tycker om. Det blev mörk choklad med apelsinsmak, jordgubbar, lite överblivna sourcream n' onion chips och pepsi max.

Till film blev det först Shrek 4 som jag blev ganska besviken på. Inte alls lika bra som 2:an och 3:an som är mina favoritfilmer! Men slutet var det finaste av alla Shrek-filmerna. Jag grät.

Sedan blev det en lite mer djupare film, The Lovely bones. Jag ville se filmen eftersom att den bygger på boken med samma namn (Flickan från ovan på svenska) och att sedan Peter Jackson hade regisserat den gjorde den bara mer intressant. Den var helt klart bättre än Shrek 4 (om man nu kan jämföra de två filmerna med varandra) och det var mer förståeligt att jag grät till den här filmen, vilket jag gjorde ett par gånger... Jag kände mig så övergiven och ensam när jag låg där i sängen och tittade på filmerna så det krävdes inte mycket för att jag skulle snyta mig i täcket.


Postat av: Eve

Å, jag vill också se flickan från ovan! Du får ringa nästa gång du känner dig ensam så kan vi kolla på film tillsammans! :)

2011-05-29 @ 20:38:37

Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0