Sol i sinne...

Jag känner mig faktiskt ganska glad för tillfället. Anledning?

För det första, det är sommar snart! Och jag är helt fri från ansvar i sommar eftersom att jag inte har något jobb vilket jag tycker är helskönt! 100 % sommarlov!

Men innan sommaren måste ju plugget bli klart. Först hade jag en omtenta som jag fick reda på idag att jag klarade :) Tyckte verkligen inte om den tentan eftersom att den var ihoppressad med (enligt min mening för lång period) 1700 till modern konst.
Till sist uppsatsen i konstvetenskap B som ska lämnas in snart och det sjuka är att jag typ är klar. Jag är inte nöjd och den känns lite kort men den är princip klar för inlämning. Sjukt. Frågan är ju bara hur seriös man vill göra uppsatsen.. Men jag kan ändå bara få G på hela kursen så allt jag egentligen behöver är ett G på uppsatsen.


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0