Check list

Varför kändes som att allt ska vara den här månaden för!? Nu har jag i alla fall fått bort min studentlägenhet från mina axlar och det känns skönt men nu återstår bara:

B-uppsats
Nu är det dags för uppsats i konstvetenskap B och jag skriver lite om konstnären August Malmström.
Han verkade så söt

Berlin
Mitt i uppsatsskrivandet åker jag till Berlin i några dagar tillsammans med några väninnor

Omtenta
Dagen efter att jag kommer hem från Berlin ska jag skriva omtenta i ämnet 1700-1900 talets konst

Viktresan
Jag hade satt som mål att gå ned 10 kilo till sommaren och har nu tre kilo kvar. Det är knappt en månad kvar till (vad jag kallar) sommaren och det blev så mycket annat den här månaden att det kanske inte går men försöka kan man ju alltid


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0