Bio är kul

Jag gick på bio i lördags med min sambo. Förra gången vi gick på bio fick han välja film och det blev Späck. Filmvalet säger väl sig självt att han har kass filmsmak men sen höll vi båda med om att Späck var en av de sämsta filmerna vi någonsin sett och han tröstade mig med att jag skulle ju få välja film nästa gång vi gick på bio.
Så i lördags gick vi på Scream 4. Och det var inte jag som valde filmen den här gången heller!

Men Scream 4 var väl ganska sevärd fast mest för att se hur mycket (ex?)paret Cox/Arquette har åldrats. Ganska mycket. Konstigt nog verkade Neve Campbell inte ha åldrats någonting.
Oj, vad man skratta. Fast jag vet fortfarande inte om det var meningen om man skulle skratta vid vissa scener men om hela biosalongen garvar för att en svärande, svart polis har fått en kniv i huvudet och fortsätter svära för att han har fått en kniv i pannan, då är det väl okej.
Okej, nästa gång måste jag få välja film...

Adam Brody hade en roll i filmen som "klantig" polis. Det var väldigt roligt för jag undrar fortfarande VARFÖR?


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0