Smart

För ett par veckor sedan beställde jag en Iphone 4 med ett tillhörande abonnemang, Smart från Tele2. Efter en vecka fick jag mobilen, "jippi!", tänkte jag. Men kunde inte hitta något papper med PIN eller PUK-koder som man måste ha för att låsa upp mobilen med. Jag tänkte att det borde komma senare, separat eftersom att jag fortfarande inte är porterad från Halebop.
Idag, en dag innan mitt nummer på Halebop försvinner blev jag ju lite irriterad över att jag inte har fått några koder hemskickade, som jag antog från början. Så nu på kvällen letade jag lite på Tele2:s hemsida hur man får tag på koderna och tittade lite på simkortet som jag fick tillsammans med Iphonen. Till min förvåning så fanns koderna på simkortets ram, man behövde bara skrapa lite trisslott för att få fram dem. Tur att jag upptäckte det nu.



Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0