"I am responsible"

Eftersom att jag inte hade någon föreläsning eller seminarium att gå på idag skulle jag väl egentligen ha jobbat idag (som jag ska göra de dagar då jag har ledig tid) men när alarmet ringde imorse så orkade jag aldrig gå upp. Jag har aldrig varit en morgonmäniska men det senaste halvåret har jag fan fått problem med att gå upp, oavsett om klockan är sju eller halv tolv. Jag är lika trött ändå. Imorse fortsatte jag sova tills klockan var 12.26, då jag gick upp och gjorde äggröra (enligt recept ur rutiga kokboken). Jag hade kunnat sovit längre men någon måtta får det  vara. Jag var ju faktiskt hungrig.

För att inte få för dåligt samvete av att jag struntade i jobbet idag kanske jag borde läsa lite kurslitteratur istället för att göra någon nytta. Jag får se sen om jag orkar hämta boken.


Lykke Li – I Follow Rivers
Tänkte att jag skulle börja lyssna mer på musik igen (lyssnar mest radio och när jag tränar bara) så sitter och lyssnar igenom Lykke Li's nyaste album. Ganska bra och funkar när man diskar.


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0