Tack och lov

Nu sitter jag hemma hos mamma i Alunda och det har vankats fläskfilégryta på kvällen, tillsammans med mamma, bror, syster och hennes sambo. Jag och min bror försökte återuppbygga pusslet vi började på förra gången vi var hos mamma men det kändes lönlöst. Jag skulle egentligen ha jobbat idag men efter flera dagars illamående och huvudvärk blev det värre igår kväll och imorse. Tack och lov för extra stora värktabletter så mår jag mycket bättre nu. Jag låg kvar i sängen och tittade på big brother tills jag åkte till Alunda på eftermiddagen men tyvärr blev min frid i big brother-psykosen störd av en hantverkare som skulle fixa vår läcka i badrummet (fast tack och lov att det iaf fanns någon som kunde fixa och avsluta vårt projekt "Ta bort elementet i badrummet". De kanske ska sätta dit en fläkt också i badrummet, under några dagar eftersom att grannen under oss har klagat på vatten och fukt från taket...hm. Nu ska jag sova, mätt och belåten. Imorgon är det begravning för min farbror. Det ska iaf bli väldigt trevligt att få träffa släkten Svedbro även om det endast är på ett tillfälle som en begravning.


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0