Go with the flow

Jag behöver inte gå upp förrän efter klockan elva men vaknade av att någon tittar på Nyhetsmorgon eller Efter 10 i rummet intill. Jävla as. Men då har jag hela 20 mintuer till min godo, tänkte jag. Jag ville titta på Big brother på tv elva PLAY (seriöst) men får nog spara det nöjet tills imorgon istället. Jag ska iväg lite senare på ett arbetsmarknadsseminarium med Daniel Daboczy som ska prata om sina erfarenheter i branchen. Kan inte säga så mycket om det ännu eftersom att jag inte har sett det men det blir väl ungefär som de tidigare seminariumerna. Ganska tråkiga men nödvändiga.

Jag fick min Iphone 4 igår! Den var mycket fin och jag fick en stunds lycka tills den blev totalratad av min N8-användare till pojkvän som sa att glaset kommer att spricka när den blir kall (vilket det är i Sverige ganska ofta), den är för hal och för Apple-styrd. Vafan, jag köper inte en mobil för att sedan ångra mig. Jag ska ha så kul med min Iphone än vad man kan ha med N8:an som dessutom har kasst operativsystem. Längtar tills jag kan spela Angry birds (ett ofrivilligt beroende jag utvecklat) på min egna telefon!



Queens Of The Stone Age – Go With The Flow
Börjar ladda lite smått inför deras konsert i maj


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0