Bra lördag

Igår var det fredag och lite fest. Vi var bjudna till Eve som hade the big birthday party (21 år) och det bjöds på hennes egna mycket, mycket goda vit chokladmoussetårta (tackar tackar!). Jag gick hem runt klockan ett, vilket är ganska sent för mig som brukar vilja gå hem runt elva, tolv för att sova. Så jag hade väl roligt fast jag var nykter, fast det brukar jag ju vara så det var väl helt enkelt roligare igår än vad det brukar vara kanske. Jävla roliga as, jag har till vänner alltså.


Idag, lördag började min produktivitet vid halv tre då jag åkte ned till Centralbadet för att simma. Fjärde gången jag simmar sen jag skaffade 10 gångerskortet förra veckan. Nästa vecka får det bara bli kondition och gym för att jag vill inte alltid lukta klor... Dessutom simmar jag alltid i en timme för att det känns mest värt för ekonomin. Eftersom att vi inte har handlat någon mat tills ikväll (förutom potatisgratäng.. mums) och Y har inte ens kommit hem ännu, får jag nöja mig med en protein bar med toffeesmak som jag länge tänkt prova men aldrig haft tillfälle förrän nu. Inte jättegod. Ikväll blir det i alla fall KÖÖÖÖTT, bea, potatisgratäng och en burk cola som jag längtat efter hela veckan!




Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0