Arkitektursimningssallad från Cupido

Idag är det en onsdag och vanliga, störda människor går kanske vanligtvis upp kl 7 (Yacine går upp kvart över sex men han har ju blatteblod och är lite speciell av sig). Jag gick upp kvart i 11 och trodde jag skulle somna på stadsbussen (då klockan hade hunnit blivit halv 12...). Hur orkar man ha ett liv på mornarna? Föreläsningen gick i alla fall bra och jag höll mig vaken fast det handlade om 1700-talets arkitektur i Norden. Pennan glöd (på korsorden, urrivna från Metro och 18 minuter) verkligen!

Efter föreläsningen gick jag till Centralbadet och plaskade runt i en timme. Eftersom att jag bara skulle laga middag till mig själv idag så gick jag till Cupido och köpte med en sallad hem. Alltid lika gott och flottigt. Jag tog till och med bussen hem (mjuka linjen, som bara pensionärer och utvecklingstörda åker med) för att komma hem snabbt för att jag blev så hungrig och sugen på salladen.

Salladen är slut och jag ska nog göra något mer vettigt nu än att skriva ett meningslöst blogginlägg. Jag ska nog se på Big brother.

Det var ju tänkt att jag skulle lägga upp en bild på en fin svensk 1700-talsbyggnad men hittade den här fina bilden istället. Så töntiga.

Postat av: Eve

Fia kom på att "röra" nog skulle vara "kaos" och inte "bajs", och tog över vårt korsord. Det går lite bättre för henne faktiskt...

2011-03-02 @ 19:35:23
URL: http://enoughspace.blogg.se/

Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0