Hemma från kebablandet

Nu är jag tillbaka från Turkiet, Alanya!
Det var väldigt skönt att få komma bort från Sverige ett tag och vara i riktig värme istället!
Vi bodde några kilometer från Alanyas mitt men hade ett eget litet centrum i kvarteret vi bodde så vi var bara i Alanyas city under två kvällar. Övrig tid spenderades vid våra närliggande restauranger, havet och vårt lilla lägenhetshotell. Allt var precis lagom mysigt och roligt (speciellt den turkiska aftonen med buffé på hotellet då vi blev tvungna att dansa turkisk dans) men vi längtar redan efter nästa resa då vi planerar att åka till Tunisien eller Thailand.

Nu ska jag försöka njuta av det som är kvar av den svenska sommaren, om det går. Verkar ju bara regna och blåsa hela tiden. Sen när väl solen är framme blir det snabbt höst. Sen blir det vinter som alltid känns som den kallaste någonsin. Och då blir man alltid sjuk.
Nämnde jag att jag längtade till nästa solresa?


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0