Pyttipanna!

Sitter i min ensamhet och ska egentligen plugga men gjorde misstaget att ta en "liten" paus som är uppe i en och en halv timme nu. Jag får skriva detta inlägg och sen plugga lite tills det är dags att laga pyttipanna-middag helt enkelt.
Ikväll ska jag på arbetsintervju för ett extrajobb jag sökte förra veckan som ledsagare. Det verkar ganska lovande eftersom att de redan har frågat ut mig via mail men ville nu även se mig in real life. Jag vet inte riktigt vad jobbet går ut på ännu så jag hoppas jag får några frågor besvarade då.
Anledningen till att jag letar jobb är för att jag förmodligen kommer sluta hos min pappa, där jag extrajobbar nu. Jag har ju ändå jobbat där i ett år nu och vet nu hur man gör en konsol... Det vore roligt att pröva på något nytt nu. Jag hade nog helst velat jobbat i affär som typ Willys, kanske eftersom att det ligger ett stenkast (okej, ett ganska medellångt kast) från mig. Fatta najs.

Tillbaka till slott och tullhus. Nu blir det plugg. I 10 minuter.


Doktor Kosmos – Känslorna


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0