Slut på påsk


Tillbaka från Gbg och hemma i Uppsala. Det var trevligt med påsk och sol för man blir glad. Även om jag inte firade påsken på något påskigt sätt alls. Ingen påskmat, inget påskgodis, ingen påskmust. Jag ska spara mig på sånt tills valborg för då ska jag öppna min första öl sedan nyår och äta godis! Jag tror att valborg kommer bli awesome för nu får jag vara med mina vänner på dagen och även lite på kvällen eftersom att det blev ändrade planer på vart festen skulle vara och det blev Uppsala!


Förresten, jag har insett att min värsta farhåga är onda asiater med långt svart hår och bleka ansikten. Sista kvällen i Gbg träffades vi allihopa (de sex blattarna och jag) för en filmkväll och efter en halvtimme in i Sniper: reloaded, bytte vi till The Grudge 3. Jag har en gång i tiden älskat skräckfilm men vet inte vad som har hänt de senaste åren. Jag har inte klarat att tittat på en skräckfilm utan att titta bort och kissa på mig. Varje gång jag duschar tror jag att någon står bakom mig (asiat med långt, svart hår), när det är nedsläckt och jag tror att jag hör något: ond asiat med långt, svart hår.
Detta är nog en efterföljd av skräckfilmsperioden i högstadiet då The Ring och The grudge var favoriterna. Det kanske fick sina konsekvenser när man blev äldre.
Efter 5 minuter in i The Grudge 3, trodde jag att jag skulle dö och jag tror det fortfarande typ. Så fort jag är ensam får jag lite lätt panik och måste slå på tv:n eller ringa nån. Varför skulle de göra filmer med asiater med långt, svart hår och som vill göra folk mycket illa!?

Undrar när fyran kommer ut?


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0