Med blandade känslor

Igår flyttade jag nästan alla mina saker från min gamla lägenhet. Nu ligger bara saker som Röda korsets Kupan ska få och så sex påsar mjöl kvar (som Röda korset inte ska få). Skulle ha flyttat alla saker förra helgen men min chaufför är seg så det har aldrig blivit av tills nu. Känner lite lättnad över att äntligen fått tömma lägenheten lite på allt skit som var där.

Just det, jag har ju sålt min QOTSA-biljett också. Det är tråkigt men också lite lättad över det för då kan man bara slappna av den helgen innan vi trippar till schöna Berlin. Och dessutom tjänade jag en slant eftersom att en kille ville betala 600 kr för biljetten. Tack? Varsgågod?

Jag har jäätteont i min vänstra kind. Jag tror det kan vara en visdomstand som gör mig illa men varför får man munblåsor då så att man vill leva på flytande föda utan smak så att det inte ska svida ?

Nu ska jag sätta mig på soliga balkongen och lära mig tyska (behövs ju för fyra dagar i Berlin) av min smarta Iphone som kan andra språk också! Jag ska undersöka efter mina briljanta tysklektioner om arabiska finns. Det vore ju en fröjd.


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0