På min lediga dag.

Idag på min lediga dag skulle jag egentligen vila lite. Jag sov faktiskt (förutom toapauser kl 3.47 och 8.10) till nästan halv elva. Efter det åt jag gofrukost och tänkte "Ah, vad skönt med ledig dag". Sedan började jag ta hand om disken, tvätten, förbereda middagen och ja, just det, jag bakade en misslyckad blåbärspaj också... Nu tänkte jag styra om lite i hallen inför kommande fotografering av lägenheten. Jag har insett att jag förmodligen inte klarar av att ha en ledig dag som bara involverar vila och en massa netflix.
 
Och att jag nu sitter med en igångsatt värkapp på mobilen får mig ju inte att sakta ner. Han får ju inte komma nu, jag skulle ju färga ögonbrynen idag också!


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0