Ortopedbesök

Nu när jag tränar rätt mycket har jag märkt att jag måste kolla upp mina fötter och skaffa bättre löpskor. Mina fötter går inåt vilket gör det ganska obekvämt för både fötter och knän i längden. Inte för att jag har lidit av det så mycket men kanske blir det värre i framtiden. Nu har jag dessutom fått nån bula-aktigt sak på sidorna av hälarna för att jag lägger all belastning där.
Så idag var jag på Gå & löp kliniken för att kolla upp mina fötter.
Efter undersökningen konstaterade doktorn att jag måste skaffa inlägg.
Jag fick gipsa mina fötter, vilket var jättemysigt och ska sedan komma tillbaka för att prova ut dem. Jag skulle dessutom ta med mina utnötta springskor för han var nyfiken på hur mina störda fötter formar skon.
Rätt rejält, skulle jag tro. Mm, bra att jag har tagit tag i det här men fan att det ska kosta typ 2000 spänn.


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0