Here we go again

Eftersom att det var så länge sedan jag skrev några inlägg här lägger jag upp hela två inlägg ikväll! Hurra!

På tränings-och hälsofronten har det gått helt okej. Jag nådde bland annat min målvikt vid början av sommaren och har nu gått ned 10 kilo.
Så jag har tagit det ganska lugnt nu i en månad gällande kosten och dragit ned lite på träningen. För cirka två veckor sedan slutade jag till exempel med joggningen och började istället öka styrketräningen för att stärka musklerna, speciellt i benen så att löpningen ska kännas bättre (förhoppningvis). Enda konditionen jag har tränat är cykling, rodd och promenader.
Men snart är det nog dags för nya tag! Jag har satt en ny målvikt och ska ned 5 kilo till.
Frågan är bara när jag orkar steppa upp. Varit så jädrans skönt med lov och äta (inom rimliga ramar) vad jag vill. Sött är gott liksom. Har till och med gått så långt att jag börjat dricka Coca-cola zero. USCH ( jag hatar sötningsmedel men är för svag för att motstå mitt coca-cola begär och väljer då light istället för vanlig)!


Postat av: Veronica

Vad duktig du är!



10 kg är inte dåligt och du verklar väldigt realistisk som nu har satt 5 kg!



^^

2011-07-05 @ 09:54:15
URL: http://www.frujantol.blogspot.com

Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0