V.28 - perioden då man ska må som bäst

Enligt en gravidapp i alla fall. "Passa på och sov!" Jag antar att det inkluderar att man gråter typ varje kväll innan man ska sova för att man är så trött men man vet att "Nä, jag kommer nog inte få sova bra den här natten heller och det kommer ju inte bli bättre direkt". Och så rätt man har varje gång.
 
Ont, ont, ont. Nej, men det är så här det ska kännas nu tills barnet är fött. Jag ska vara lyckligt lottad att jag fick foglossning redan i vecka 18 och har ju därför nu vant mig vid tanken att inte ha en fungerande kropp som kan gå normalt och typ vända sig i sängen och ja, sådant onödigt lyx. Klart man ska kämpa för att hasa sig fram till köket eller toaletten!
 
Okej, allt är värt mödan. Enligt den där gravidappen kan barnet drömma nu...
 


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0