Sommaren börjar...nu!

Att en så jobbig dag kan kännas så bra. Imorse blev det dags för terminens sista tenta! Och vägen dit började oroväckande då bussen var sen, tusen pers skulle ta just den bussen, busschauffören var oglad och jag kände mig bitterfi**ig för att jag bad en annan kvinna på bussen att inte luta sig på min mage.
Men tentan är nu skriven och sen blir det minst två resttentor i höst men det återstår att se om det blir av att göra dem. Hoppas bullen i magen vill bakas extra mycket med andra ord... Men glad kan man vara för stunden i alla fall. Nu kan jag börja fokusera på att jag ska bli mor om typ 14 veckor. Jag ska ta igen alla tv-serier jag har missat den senaste tiden. Jag ska köpa de första sakerna till bebisen. Jag ska försöka träffa familj. Jag ska fan gymma. Och äta glass. Jag ska äta hur mycket glass jag vill. För tjock ska jag ju tydligen ändå bli.
Och som om den här dagen inte skulle kunna bli bättre, men det kan den!
Ikväll ska jag se Jurassic Park 3D!


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0