Varning för blött i ögat

Igår när jag hade lite folk över hos mig började vi vid ett tillfälle av någon anledning prata om filmer som man gråter till.  Jag tänkte därför lista upp några scener ur filmer som jag har gråtit till.
E.T.: The Extra-Terrestrial - E.T. tar farväl av sin bästa vän Elliot för att bege sig till rymden igen.
Lejonkungen - Simba förlorar sin far i en våldsam "olycka".
Toy Story 3 - Andy växer upp och ger bort sina leksaker och tar förväl av Woody.
Jurassic Park - Skeptiska Dr Grant och Ellie upptäcker "dinosaurierna".
Den otroliga vandringen - Djuren hittar tillbaka till sina ägare. Inflik: Denna film har jag faktiskt inte sett sedan jag var ganska liten och ändå minns jag så tydligt att jag tyckte flera scener i filmen var mycket tårfyllda. Jag kom ihåg korrekt.


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0