He's Batman

Ur ett avsnitt av favoserien The Walking Dead (3x14). I nästa avsnitt kommer guvernören att avslöjas som Batman. Eller, är det bara jag?
 
OBS! Inga spoilers!
 
 
 

Postat av: Moa Westöö

Hej!
Jag heter Moa och går andra året på gymnasiet med inriktning på sam-beteende. Vi har precis startat upp ett projektarbete och ska under kommande veckor skriva om utsatthet och utanförskap. Jag valde ämnet " Synen på Unga föräldrar" då jag anser att det är ett viktigt ämne att ta upp eftersom det finns mycket fördomar och åsikter.
När jag försökte leta lite information om Unga föräldrar lyckades jag klicka in mig på din blogg och blev väldigt intresserad! Eftersom det inte finns mycket böcker/information om hur det är att vara ung förälder så undrar jag om jag skulle få göra en skriftlig intervju med dig via mail?
Mina frågor kommer mest fokusera på hur det är att vara ung gravid och framför allt hur du bemöts av samhället.
Är du intresserad får du väldigt gärna höra av dig på min mail: [email protected]

Med vänliga hälsningar
Moa Westöö Svensson

2013-04-10 @ 14:43:21

Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0