I have always loved the use of the horse as a symbol in art

Sådär, lagom till helgen är första hemtentan i estetik inskickad! Jag som trodde på en lugn helg hemma som vanligt men utan min vetskap bestämdes det att jag skulle bort ikväll och äta pizza eller nått (?). Fantastiskt.
Men imorgon ska det bli en lugn helg hemma (Melodifestivalen...). Efter den här helgen tänkte jag dessutom köra igång med träningen igen. Var ju två månader sen sist. Och jag ska skärpa mig på intagsfronten också. Godis och gott på helgen. Inte varje dag i två månader som det har blivit nu.
I alla fall, jag bjuder till sist på en bild på en häst som hänger i taket.
Det är konst.
Jag har förresten inte handlat ännu. Imorgon. Imorgon ska det handlas.


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0