Ett inlägg för att fylla ut tomheten i bloggen

Vad dålig jag har varit på att blogga den senaste tiden. Jag fick ju fly från lägenheten när den skulle renoveras och nu har jag fått hemtenta i Estetik A (som går superduper dåligt för övrigt). Men nu har jag flyttat hem igen efter en vecka i en annan del av Uppsala (Gottsunda). Mer än så har det inte hänt så det kanske inte är så konstigt att jag inte har bloggat så mycket
(eller inte alls).

Just det! Jag har köpt en körning med en Ferrari. Passar ju mig perfekt som är superintresserad av bilar (eller inte) och har körkort (inte i närheten). Med andra ord: uppgraderar presenten från bio till bil, till min sambo som fyllde år i januari. Om han inte blir glad över det här blir han utan mat och godis i en vecka fan.

Postat av: Evelina

Åh, har väntat på att du ska blogga hela veckan. Äntligen!

2012-02-08 @ 16:40:28
URL: http://enoughspace.blogg.se/

Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0