Tankar om mig

Jag pratar tydligen i sömnen. Fick höra att jag gjorde det första gången för ett år sedan och sen har det bara fortsatt. Den senaste veckan har ju dock varit extrem.

Förra veckan i Gripsholm: Eve vaknar av att jag säger något mitt i natten.
Söndag: Låter som en hund. Jag vet att jag kan låta som en idisslande häst men hund var något nytt.
Måndag: Skulle inte tro det!
Tisdag och onsdag: Oklart vad jag sa men tydligen var det tillräckligt högt för att väcka sovande människor i samma rum. Igen.
Andra minnesbara tillfällen:
Russin
Myror! : Reste mig upp ur sängen i panik och skulle lägga mig på soffan eftersom att det var myror i sängen.
En annan gång sa jag ett mansnamn. Som inte var min sambos.

Jag har även lyckats gå i sömnen lite grann. Den roligaste gången var ju när jag fortfarande bodde hemma med mina föräldrar och jag gick ut i trapphuset för att jag trodde pappa spelade instrument (alternativt dragspel) i tvättstugan. Låste ut mig själv från lägenheten.
Numera brukar jag bara resa mig upp ur sängen och vifta lite med armarna.

Men det är ju helt normalt eller?

Nytt album med Laura Marling


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0