Måndagar

Borde börja laga middag. Men soffan är trevligare. Kom på mig själv med att stirra upp i taket istället för att göra som vanligt folk och slå på tv:n när man får tråkigt. Fast jag hade ju inte tråkigt. Jag upptäckte att någonting kröp i vår lampkupol. Måste vara varmt och behagligt där inne.
Men hur kom den in dit egentligen? Och hur länge har den varit bosatt i vår lampkupol? Jag hatar förövrigt den där lampan. Måste ha den på maxstyrka för att den inte ska låta eller blinka, vilket den gör ändå. Hoppas det lilla äckliga inkräktarkrypet förstör den from the inside and out i alien-style. På tal om kryp, jag ska inte fortsätta prenumerera på tidningen Sofis mode och jag hatar folk som går för sakta fram till bussar.
Jag känner att det kommer bli en fortsatt trevlig dag idag.


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0