Ett inlägg med syfte att inte nämna min sodastream

Andra dagen på terminstarten! Jag borde ha kommit på ett ämne för C-uppsatsen idag men det står stilla. Otroligt stilla. Eftersom att jag tycker om 1900-talskonsten mer än andra epoker så fick det bli mitt "än så länge-ämne" och jobba vidare på det.
Lite senare under eftermiddagen fick vi information om vår exkursion som blir till Gripsholm. Och Strängnäs (så otroligt underhållande ortnamn. Strääng näääs). Det bästa av allt är att vi ska sova över på hotell i Mariefred och får hotellfrukost. Helt gratis!
Det bästa borde kanske vara just Gripsholm-besöket och titta på konsten-momentet men det får vi väl se då. Bara för att jag kan vara en konstnörd behöver inte det betyda att jag blir upphetsad av all konst och en rundvandring i kalla slott.

30/8 LSED






Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0