The drugs don't work

Gör om bloggen tusen gånger men plugga verkar tydligen omöjligt för tillfället. Jag är inte ens speciellt nöjd med det senaste resultatet till header.

Dagens händelse för mig är min visdomstand. Den jäklas med mig, men förmodligen inte för sista gången eftersom att jag inte tänker tala med någon tandläkare om det. Visdomstanden kan göra vissa dagar (som denna dag) förjävliga för mig. Svullnar upp i både käft och hals, får ont i kroppen och i huvudet, känns som att jag har feber och blir yr. Inte kan jag äta normalt heller!

Kallar denna bild Visdomstanden som gjorde mig mycket ont

Postat av: Pernilla Wallette

Åh, så söt du e. Jag kan riktigt se hur ont din visdomstand gjorde det, kraaaam n

2011-10-09 @ 20:25:16
URL: http://ekdungen.blogspot.com

Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0