När vi ska gå på bio

Det känns som att man skriver av sig en del på twitter nu för tiden men jag måste bara skriva om att jag var på bio i helgen. Senaste gången jag gick på bio blev det Scream 4, innan dess var det Kommissarie Späck och den här gången såg vi Johnny English Reborn. Och varje gång är det min pojkvän som har valt film fast vi säger att vi ska turas om. Ändå så är det alltid han som får välja! Och efter Scream 4 tänkte jag verkligen inte gå på någon mer skitfilm som han har bestämt utan stå upp för min rättighet. Men så kom den dagen för typ en vecka sedan då min pojkvän (sliten och ledsen på livet för att han måste jobba över hela tiden) kommer fram till mig och vill att vi ska gå på bio så att han kan ha nått kul att se fram emot och för att vi sällan hinner eller kan göra något tillsammans som att gå på bio. "Fan. Nu måste ju han få välja film. Inte Smurfarna, inte Smurfarna". Och det blev ju Johnny English Reborn så allt jag kunde tänka på innan filmen var "Ja! Inte smurfarna, inte Smurfarna!" men kanske inte lika glad efter filmen. Betala 100 spänn för att se Mr. Bean. Och folk är mot nerladdning?

Men nästa gång, då jävlar är det jag som ska komma krypandes med puppy eyes och ba "jag lagar ju maten och städar sju dagar i veckan liksom...jag vill gå på bio"

Twitterflödet, läses nerifrån och upp.


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0