Hemtenta

Nu är det så att jag ska skriva hemtenta men det går ganska långsamt. Väldigt långsamt. Tar en paus efter varje mening jag skriver typ. Nyss blev det kaffe och kanelbulle-paus. Ganska självklart på en dag som denna. Nu har jag, skriva ett meningslöst inlägg i bloggen- paus.
Jag vet inte om det är så att jag tycker denna tenta är väldigt tråkig eller så, men det har till och med gått så långt att jag tog en paus då jag tog hand om disken. Kollade även genom alla mina bilder på FB. Och på mina favoritklipp på You tube. Sen har jag även spelat en massa Cross fingers på mobilen. Nu ska jag nog bara ta och skärpa mig. Ta en huvudvärkstablett och leka duktig.  I alla fall för en kvart eller så.

 

I efterhand: Sen jag skrev inlägget har jag inte (2,5 timme senare) skrivit ett dugg mer i dokumentet Teoretiskt referat eftersom att jag behövde kaffe. Stunder med kaffet kan aldrig bli för långa.



Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0