Avslutande kapitel angående gamla böcker.

Fortsättning följde på det förra inlägget om gamla böcker och jag plus typ tre andra stod emot andras förtryck och visade vårt engagemang för gamla böcker! Även om jag nu förstår nackdelen med gamla böcker som luktar.
Det blir inte samma sak när sen varenda bok man ska öppna och bläddra i luktar nästan lite äckligt. Gammal strumpa, för att citera mig själv. Så att man tappade matlusten. Undefär som när vi förvarade maskar i kylskåpet.
Lite samma känsla.
Och sen att hejsonja twittrade om mig är ju coolt men hennes åsikt angående gamla böcker kan vi ju skita i.

Postat av: snigelpickan

Haha, ja det var ju lite coolt ;) Bara bortse från vad hon skrev :-D



sv: haha, ja det kanske är något knep de kör?

2011-10-22 @ 17:40:39
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0