FREDAG!

Eller, ja. Varje dag är en gåva, som man säger. Mina fredagar brukar inte vara annorlundare än någon annan dag helt enkelt. I alla fall... ikväll ska jag förhoppningsvis träffa mina väninnor som en del av dem jag inte har träffat på jävligt länge. Blir väl så när man är över tjugo år. Bakning, läsa Land och hemmastädning lockar mera nu för tiden. Så brukar i alla fall mina fredagar se ut. Brukar gymma också men kändes inte som om det passande in på temat jag försökte beskriva.

Vill du mysa i biomörkret i höst? MrDeal delar ut ett begränsat antal biobiljetter och det är först till kvarn som gäller!
Det här tycker jag alla som vill gå på bio gratis kan göra! Jag behöver nämligen två pers till som gör det här för att få en biljett själv. Inget skoj, helt seriöst, endast total snålaktighet



Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0