It's times like these you learn to live again

Ett tag sedan jag skrev ett inlägg här! Det har varit sommar och jag har ju varit helt totalt upptagen med att vara absolut ledig.

Jag har till exempel inte skrivit om min upplevelse av Foo Fighters grymma konsert på Stadion! Den var grym. För att de är grymma. Behöver jag skriva så mycket mer? Hm, jo... Jag har fortfarande en crush på bandet. Någonting som borde ha vuxit bort med åren, tycker man.

Sen har det varit midsommar som firades med La familia och co i sommarstugan. Väldigt tradioniellt och idylliskt med kubb, krocket, snapsvisor, jordgubbstårta, solnedgång över sjön och massa töntig kärlek!


Nu på kvällen har vi även bokat en resa till Turklandet! Åker på lördag. Längtar, längtar...


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0