Min jul 2011

Min jul firar jag hemma! Jätteskönt! Skämtar. Klart jag vill träffa min familj men varför just på julafton? Jag hade tänkt plugga och kanske storhandla på Ica maxi för att få handla i fred utan alla jobbiga människor. Kanske jag lagar risgrynsgröt till middag för att få lite feeling men that's it fan.
Enligt tradition åker jag i alla fall till farmor på juldagen. På annandagen får jag träffa pappa och syskon över middag. Det är typ sånt jag vill göra vid jul. Lugnt, sansat, lite familj. Inte för mycket hysteri vilket det kan bli på just julafton.
Det hade varit skönt att vara helt ledig men har fortfarande en C-uppsats att skriva så får plugga ordentligt på julafton så jag kan umgås med familjen resten av julen! Ge mig vårtermin.

Den här julen är faktiskt en förbättring från förra julen då jag var ensam hemma hela julen i influensa och det enda jag gjorde var att titta på alla filmdelar av Nu är det jul igen med Tim Allen. Det jag orkade göra i matlagning var typ en macka som jag kräktes upp.
GOD JUL!


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0