Världens bästa julklappar

Det blev bestämt, inga julklappar i år! Men...
Jag fick en låda chokladpraliner av min sambo. Sen blev han fundersam över det dyra priset och tog fram vågen för att väga dem. Så nu måste jag tydligen äta varje chokladbit som om det vore världens dyraste, vilket jag tvivlar starkt på. Men han kanske jämför med mina hembakade ganska fula kakor som han fick av mig i julklapp. Jag tycker förresten hembakat är en underskattad present eller julklapp. Borde bli årets julklapp nån gång.
Men jag vet ju att inget slår årets julklapp 1996. Det här.


Jag har även fått Blondinbellas bok. Egoboost- Blondinbellas överlevnadsguide för unga tjejer. Tack syster, precis vad jag behövde!
"Bästa höstmyset: Ta fram lite choklad och ha mini-spa hemma där du fixar naglarna och lägger ansiktsmask"
"Hade jag fått ändra lite på mig själv så hade jag: Varit en coolare tjej som inte hetsade upp mig över småsaker"

Av pappa fick jag lite kol i påse från Spanien.
Sammanfattningsvis, en bra jul.


Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0