Om en man som har skägg och klänning typ

Idag började skolan igen! Det var ganska skönt att faktiskt gå upp på morgonen (läs: innan klockan 12) för jag har ju slappat hela sommaren. Nu kände man sig lite viktig som var tvungen att gå upp fast man hade sovit för lite, för att passa buss. Hm..herregud, vad jag behövde börja plugga igen. Få ett liv utanför väggarna.

Efter registrering och introduktion för den nya kursen (konstvetenskap C) åkte jag hem och satte mig framför tv:n med en macka med lite kycklingpålägg och ett glas cola, sugar free (från sodastreamen!).
Jag började titta på ett program på SVT2 som heter Från Sverige till himlen och i detta avsnitt handlade det om en svensk man som hette Åke men som sedan bytte namn till Muhammad Muslim och blev en sufier med långt skägg. Och när de sedan visar vart han bor så ser jag ju att vi bara bor ett stenkast från varandra. Jag måste ha mer utkik på grannskapet. Annars missar man ju sådana här lokala karaktärer som Åke aka Muhammad.



Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0