If you can't sleep at all

Jag hade lite svårt att sova inatt (som 90% av mina nätter). Ju längre in det blev på natten (morgonen?) försökte jag komma på anledningar till varför jag inte kunde sova just den här natten.

Snarkningar- oregelbundna, höga ljud likt en nästäppt elefant som får en
själv att tvivla på livslust och lycka
Blommorna har dödsångest- när vattnade jag egentligen blommorna
sist?
Kurrande mage- man tycker ju att man ändå borde hålla sig mätt ett tag
efter en tallrik linsgryta
Terminstart- en anledning till att vända tillbaks dygnet lite

Men det som är så bra för att vara mig, är ju att även om jag inte somnar förrän 05 på morgonen så har jag absolut ingen anledning till kliva ur sängen innan klockan 12. För jag har ju lov!

She & Him – If You Can't Sleep



Commenter!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0